Wipro biedt IoT-oplossing van Hewlett Packard Enterprise voor windpark en windturbinemakers aan

BANGALORE, India & EAST BRUNSWICK, N.J.--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf in IT, consulting en business process, heeft vandaag een IoT-systeem voor windparken en windturbineproducenten onthuld dat gebruikmaakt van Windpark Manager 4.0™ van Hewlett Packard Enterprise (HPE). Dit systeem beheert de windturbines en bijbehorende IT-infrastructuur, inclusief de IT-applicaties en beveiligingsaspecten die de operationele kosten optimaliseren, nieuwe inkomsten genereren en bedrijven van klanten toekomstbestendig maken.

Windpark Manager 4.0™ is gebaseerd op HPE Operations Bridge, HPE Network Node Manager en HPE Business Value Dashboards (BVD), die zijn ingesteld op de omstandigheden in een windpark.

Wipro Limited
Shraboni Banerjee