Nieuwe coalitie opgezet voor leiderschap in strategisch projectmanagement

BOSTON--()--Agile Alliance, The Boston Consulting Group (BCG) en Project Management Institute (PMI) hebben vandaag bekendgemaakt een alliantie aan te gaan, met als doel een toonaangevende autoriteit te worden op vlak van strategisch projectmanagement. Daarmee wil het verbond ondernemingen helpen mislukkingen bij grote strategische projecten terug te dringen. Daarnaast wil de alliantie bedrijven behoeden voor verlies aan concurrentiekracht en waardevernietiging. Als oprichters van het Brightline™ Initiative ontwikkelen deze drie organisaties een platform dat chief experience officers inzichten oplevert en oplossingen biedt de vaak voorkomende en kostbare kloof tussen de formulering van een strategie en de uitvoering daarvan dicht.

Brightline™
Ricardo Viana Vargas