Asiacell, Deutsche Telekom, Turkcell, Vodafone en Zain uitgeroepen tot winnaars GSMA Award for Outstanding Contribution to the Mobile Industry 2017

BARCELONA, Spanje--()--De GSMA heeft vandaag op het Mobile World Congress Asiacell, Deutsche Telekom, Turkcell, Vodafone en Zain uitgeroepen tot de gezamenlijke winnaars van haar “Outstanding Contribution to the Mobile Industry Award”. De bedrijven winnen de onderscheiding voor hun hulp aan miljoenen Syrische vluchtelingen, die door de oorlog in hun land ontheemd zijn. De prijs is gisteravond tijdens een speciale ceremonie uitgereikt.

“Namens de GSMA feliciteer ik Asiacell, Deutsche Telekom, Turkcell, Vodafone en Zain en bedank ik hen voor hun inspirerende inzet voor hulp aan vluchtelingen die de tragische oorlog in Syrië zijn ontvlucht”, zei Sunil Bharti Mittal, voorzitter van de GSMA en oprichter en bestuursvoorzitter van Bharti Enterprises. “Ze hebben in samenwerking met veel internationale NGO’s, hulporganisaties, partners en leveranciers keihard gewerkt aan uiteenlopende initiatieven voor cruciale communicatiemiddelen. Hierdoor hebben ze miljoenen mensen, die anders geen kant op hadden gekund, een reddingsboei toegeworpen.”

Media:
For the GSMA