Filialen van Siris Capital voltooien samenvoeging Mitel Mobile met Xura en Ranzure Networks voor creatie Mavenir Systems

RICHARDSON, Texas--()--Filialen van Siris Capital Group LLC en Xura Inc. hebben vandaag bekendgemaakt dat ze de overname hebben afgerond van Mitel Mobility Inc., een divisie van Mitel Networks Corporation (Mitel, MITL, TSX: MNW). Deze bekendmaking volgt op de afronding van Xura’s overname van Ranzure Networks Inc, op 1 februari 2017, en de afstoting van het niet tot de kernactiviteiten behorende Xura-onderdeel voor berichtendiensten (Xura Secure Communications GmbH), op 17 februari 2017. De transacties verschaffen Mavenir een uitgangspositie als volledig op carriers gerichte systeemleverancier met een toekomstbestendig, 5G-gereed softwareportfolio dat zich uitstrekt tot ieder aspect van mobiel-netwerkinfrastructuur. Mavenir voert zijn hoofdkantoor in Richardson, in de staat Texas, en staat onder leiding van Pardeep Kohli, ceo van Xura.

Xura Media:
Maria Hudson