Exclusive Group steekt boven de markt uit met recordomzet in 2016

PARIJS--()--Exclusive Group steekt boven de markt uit en heeft recordresultaten geboekt in uitdagende economische omstandigheden. Het bedrijf groeide sterk in iedere divisie en in ieder gebied. Ondanks schommelingen in de wisselkoersen en economische en politieke onzekerheden in Europa, het Midden-Oosten en Azië wijst de totaalomzet van 1,27 miljard euro op een gebalanceerde en organische groei van 22 procent. Daarmee bewijst Exclusive Group de duurzaamheid en relevantie van zijn verdienmodel.

Met inbegrip van de aankoop van Transition Systemt groeide de omzet van Exclusive Group op jaarbasis met 51 procent. De cijfers van boekjaar 2016 zin niet beïnvloed door de overname van TechAccess van vorige maand.

Cohesive
Mark Waite/Andy Crisp