Sterlite Tech brengt volledige telecomsystemen naar MWC 2017

PUNE, India--()--Sterlite Technologies [BSE: 532374, NSE: STRTECH], wereldwijd toonaangevend in intelligentere digitale infrastructuur, stelt zijn telecomsystemen tentoon op het Mobile World Congress 2017.

De showcase bestaat uit hoogwaardige optische-vezelkabels voor communicatie en data, functies voor netwerk- en systeemintegratie, Elitecore OSS/BSS, FTTx en systemen voor de ‘Smart City’. Sterlite Tech levert belangrijke telecombedrijven en overheden in honderd landen intelligentere netwerken. Ankit Agarwal, internationaal directeur sales en nieuwe ondernemingen, zei in een gesprek over het innovatieve aanbod van het bedrijf: “Als aanbieder van complete technologische oplossingen, vormen optische-vezelverbindingen de basis van onze netwerkcapaciteiten, wat de weg vrijmaakt voor convergentie van meerdere diensten, OSS/BSS en functies voor klantbeheer en verzilvering binnen één netwerk. Dankzij deze samenballing zijn wij in staat uiteenlopende diensten te verlenen, nieuwe verdienmodellen te hanteren, innovatieve producten aan te bieden en nieuwe markten te betreden.”

Sterlite Technologies Ltd.
Vishal Aggarwal, +912030514000