Actility onthult ThingPark-systeem voor ‘beste van twee werelden': naadloze integratie 3GPP en LoRaWAN™ in zelfde LPWA

BARCELONA, Spanje--()--Actility, leider in Low Power Wide Area Networks (LPWAN), heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn softwarepakket ThingPark IoT vanaf nu 3GPP LTE-M- and NB-IoT-technologie ondersteunt. Daarmee stelt het bedrijf dienstverleners in staat gemakkelijk LoRaWAN en NB-IoT LPWA te combineren met behulp van een enkele OSS/BSS, toestelmanagementoplossing en interface voor toegang tot gegevens. Bezoekers van het Mobile World Congress kunnen het naadloos geïntegreerde netwerk met duale technologie zelf zien in de stand van Actility (8.0C3). Dit netwerk stuurt de cloudhost via een en hetzelfde platform gegevens die afkomstig zijn van sensoren met LoRaWAN- of 3GPP-verbinding.

Actility:
Anne van Gemert