FUJIFILM lanceert divisie Bio CDMO en breidt bedrijfsonderdeel voor dienstverlening aan biofarmacie uit

TOKYO--()--FUJIFILM Corporation (President: Kenji Sukeno) lanceert op 1 maart 2017 zijn nieuwe divisie Bio CDMO. Daarmee breidt het bedrijf zijn onderdeel voor uitbestede ontwikkelings- en productiediensten voor de biofarmacie uit, een marktsegment dat naar verwachting flink zal groeien.

Biofarmaceutische producten zijn farmaceutische producten die bestaan uit eiwitten en andere stoffen die genetisch gemodificeerde microben of cellen van zoogdieren voortbrengen. Het aandeel biofarmaceutische medicijnen in de gehele farmaceutische markt groeit en blijft naar verwachting uitdijen, omdat ze zeer effectief zijn en minieme bijeffecten hebben.

For inquiries on information in this media release:
FUJIFILM Corporation Corporate Communications Division
Kana Matsumoto, +81 3-6271-2000
Fujifilm website: http://fujifilm.com

For inquiries on information in this media release:
FUJIFILM Corporation Corporate Communications Division
Kana Matsumoto, +81 3-6271-2000