Toshiba Storage & Electronic Devices Solutions Company publiceert Engelstalige versie van milieurapport 2016

TOKYO--()--Toshiba Corporation (TOKYO:6502) heeft vandaag de publicatie van de Engelse versie van “Toshiba Storage & Electronic Devices Solutions Company Environmental Report 2016” aangekondigd. Dit is een jaarlijks overzicht van het milieubeleid van het bedrijf en de maatregelen en activiteiten op dit vlak.

Het rapport uit 2016 gaat over de activiteiten in het boekjaar 2015, inclusief inspanningen voor verminderde belasting van het milieu, verlaging van uitstoot van broeikasgassen en ontwikkeling van halfgeleiders die energiebesparing bevorderen. Daarnaast is er in het rapport aandacht voor proactieve communicatie ten behoeve van het milieu in productiefaciliteiten.

Toshiba Corporation
Storage & Electronic Devices Solutions Company