Foundation Holdings en Bloom Holding lanceren joint venture voor introductie innovatieve personeelssystemen

Foundation Holdings and Bloom Holding Launch Joint Venture to Introduce Innovative Workforce Solutions (Photo: ME NewsWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Foundation Holdings en Bloom Holding hebben een joint venture gelanceerd die nieuwe personeelssystemen voor de kritieke, invloedrijke en snelgroeiende sectoren zorg, onderwijs en consumentgerichte industrie introduceren in de Verenigde Arabische Emiraten. De onlangs opgerichte joint venture streeft ernaar een belangrijke partner te zijn, die ondernemers en belanghebbenden helpt hun zakelijke doelstellingen te behalen, toptalent te werven en verloop van werknemers te verlagen, zodat ze kunnen anticiperen op ontwikkelingen.

Foundation Holdings en Bloom Holding bezitten allebei 50 procent van de joint venture, die ernaar streeft in de komende drie tot vijf jaar 1 miljard VAE-dirham te investeren in deze sectoren. Het uiteindelijke doel is een beursgang met notering aan de lokale of internationale effectenbeurzen.

APCO Worldwide
Muhannad Al badri, +971-2-491-7552