Zain werkt samen met Flytxt voor verbeterde klantervaring

BARCELONA, Spanje--()--Flytxt, een snelgroeiend bedrijf in data-analysesoftware, is akkoord over de inzet van zijn Customer Value Management (CVM)-systemen bij Zain Group, een toonaangevende vernieuwer van mobiele telecom die actief is in acht landen in het Midden-Oosten en Afrika. Met zijn CVM-systemen levert Flytxt dieper inzicht in klanten, wat de klantervaring verbetert en de omzet van Zain Group verhoogt.

Commercieel directeur van Zain Group Duncan Howard zei: “Als duurzaam en innovatief bedrijf in digitale communicatie, streven we naar een beter begrip van onze klanten om hun via technologie een betere mobiele ervaring te bieden. Flytxt is een toonaangevende speler in analytics en omni-channel-ervaringen. We hebben er vertrouwen in dat Flytxt-systemen ons helpen bij de ontwikkeling van een persoonlijker en relevanter aanbod voor onze 47 miljoen klanten.”

Flytxt
Naeem Shaikh, Corporate Communication