KORE en Able Device onthullen akkoord over zakelijke proefprojecten met SIMbae™

BARCELONA & ALPHARETTA, Ga.--()--KORE, de drijvende kracht achter innovatie van het Internet der Dingen (IoT), en Able Device, pionier IoT- en M2M-applicaties op sim-basis, hebben bekendgemaakt akkoord te zijn over proefprojecten bij zakelijke klanten die SIMbae van Able Device incorporeren in IoT-sims van KORE (sim, subscriber identity modules). SIMbae is een nieuw systeem op sim-basis dat gebruikmaakt van 3GPP-standaarden. Het biedt sims van KORE bruikbare hulpmiddelen voor het verhelpen van veelvoorkomende problemen met IoT, zoals problemen die verband houden met netwerkverbindingen, commerciële en servicegerelateerde vereisten en dataroaming.

“Grootschalige implementaties van IoT-diensten, vooral internationale, moeten betrouwbaarder en gemakkelijker uitvoerbaar zijn”, zei Alex Brisbourne, ceo van KORE. “Het doel is ‘plug-and-play’ zo dicht mogelijk te naderen, maar ook connectiviteit wereldwijd te vereenvoudigen en te automatiseren. De integratie van SIMbae is een perfecte aanvulling op onze systemen voor abonneemanagement en eSIM-systemen, waarvan al 1,2 miljoen verbindingen afhankelijk zijn, en zorgt voor een hogere mate van geautomatiseerde servicegaranties.”

For KORE
MSLGROUP Boston