LivaNova PLC kondigt vrijwillige schrapping van London Stock Exchange aan

LONDON--()--LivaNova PLC (NASDAQ: LIVN; LSE: LIVN), een toonaangevend bedrijf in medische technologie, heeft zich bij de United Kingdom Listing Authority aangemeld voor vrijwillige schrapping van zijn standaardnotering aan de London Stock Exchange, zodat de handel in gewone aandelen van het bedrijf stopt. Het bedrijf neemt die beslissing omdat maar een klein volume van zijn aandelen aan de LSE wordt verhandeld. De handel in aandelen van LivaNova aan de LSE stopt na het sluiten van de beurs op 4 april. De notering is definitief geschrapt op 5 april, vanaf 08.00 uur GMT.

Het bedrijf blijft zijn aandeelhouders bedienen met zijn notering aan de NASDAQ, waar het grootste deel van de handel in LivaNova-aandelen plaatsvindt.

LivaNova PLC Investor Relations and Media
Karen King, +1 (281) 228-7262