QuintilesIMS maakt prijs van preferente obligaties bekend

DANBURY, Conn. & RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--Quintiles IMS Holdings, Inc. heeft vandaag de prijs bekendgemaakt van zijn uitgifte van preferente obligaties ter waarde van 1,425 miljard euro, die worden verkocht door zijn dochteronderneming Quintiles IMS Incorporated. Dit is een opschaling van de eerder aangekondigde obligatie-uitgifte met een totale waarde van 850 miljoen euro. Als gevolg van deze uitbreiding kiest Quintiles ervoor niet langer zijn term-B-kredietfaciliteit te verruimen. Het bedrijf is nog wel voornemens alle uitstaande term-B-leningen van zijn preferente en gedekte kredietfaciliteit te herfinancieren met een verlengde en opnieuw geprijsde term-B-faciliteit, zoals eerder is aangekondigd. De netto-opbrengst van de obligatie-uitgifte en de herfinanciering worden gebruikt voor de financiering van bestaande schulden, betaling van kosten die verbonden zijn met de obligatie-uitgifte en andere bedrijfsactiviteiten, die mogelijk bestaan uit het terugkopen van aandelen van dochterondernemingen en belangrijke aandeelhouders en overnames.

Quintiles IMS Holdings, Inc.
Investor Relations:
Andrew Markwick, 973-257-7144
andrew.markwick@quintilesims.com
Media Relations:
Tor Constantino, 484-567-6732
tor.constantino@quintilesims.com
Phil Bridges, 919-998-1653
mobile: 919-457-6347
phil.bridges@quintilesims.com

Quintiles IMS Holdings, Inc.
Investor Relations:
Andrew Markwick, 973-257-7144