KPN en Mitsubishi Electric treden toe tot Joint Licensing Agreement voor 3G van 3G Licensing S.A.

LUXEMBURG--()--3G Licensing S.A., dochteronderneming van de Sisvel Group, heeft vandaag bekendgemaakt dat KPN en Mitsubishi Electric Corp. meewerken aan de 3G Joint Licensing Agreement. Dit programma brengt 3G-patenten van verschillende patenthouders bijeen, met het doel een eerlijke, voorspelbare en kosteneffectieve prijs te vragen voor 3G-patenten.

De deelname van KPN en Mitsubishi Electric is een bewijs van het belang van het licentieprogramma voor 3G-patenten, dat tot nog toe op de activa van 3G Licensing S.A steunde. De toetreding vereenvoudigt de procedure voor het verkrijgen van licenties, omdat cruciale patenten voor 3G van verscheidene patenthouders bij elkaar zijn gebracht. Hierdoor hebben bedrijven die 3G-technologie implementeren meer baat bij een licentie. Deze ontwikkeling bewijst dat patenthouders zich inzetten een echt eerlijk speelveld.

Veronica Pugi
Senior Communications Officer of the Sisvel Group