Axonics krijgt vier Amerikaanse patenten voor implanteerbare sacrale-neuromodulatietechnologie

IRVINE, Calif.--()--Axonics Modulation Technologies, Inc., ontwikkelaar van het eerste herlaadbare systeem voor sacrale neuromodulatie ter behandeling van urine- en ontlastingsklachten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het Amerikaanse octrooibureau het bedrijf vier nieuwe patenten met betrekking tot sacrale neuromodulatie heeft toegekend.

• US 9,555,246 en US 9,561,372 beschrijven een ge├»ntegreerde elektromyografietechnologie die zorgt voor een goede positionering bij de implantatie.
  • US 9,533,155 heeft betrekking op een engine voor aanbevelingen van elektrodes, waardoor de programmering van de stimulatiebehandeling eenvoudiger wordt.
  • US 9,517,338 heeft betrekking op een multichannel-chip die het gebruiksgemak vergroot bij de implantatie van de zender.

Pure Communications, Inc.
Media & Investor Contact