EE selecteert InfoVista’s applicatiebewuste SD-WAN-systeem voor optimale in-store-ervaring

PARIJS & ASHBURN, Va.--()--InfoVista, de toonaangevende aanbieder van harmoniseringssystemen voor netwerkprestaties voor een beter verbonden en samenwerkingsgerichte wereld, heeft vandaag bekendgemaakt dat EE, een toonaangevende mobielnetwerkexploitant van het Verenigd Koninkrijk, InfoVista’s applicatiebewuste SD-WAN-systeem Ipanema heeft geselecteerd voor beveiliging van kritieke in-store-applicaties.

BT Group-onderdeel EE implementeert Ipanema in al zijn 553 winkels, via de managed service Connect Intelligence. Met deze capaciteiten kan EE beter inzicht verkrijgen in de applicaties die binnen zijn netwerk draaien. Zodoende kan het bedrijf ze rangschikken en garanderen dat zakelijke applicaties voorrang hebben ten opzichte van niet-kritieke applicaties.

March Communications
Stephanie Jackman, +1 617-960-9882