OT demonstreert met Sierra Wireless beveiliging LPWA-netwerk voor IoT op Mobile World Congress

COLOMBES, Frankrijk--()--OT (Oberthur Technologies), een toonaangevende aanbieder van ingebouwde beveiligingssoftware, demonstreert in zijn stand op het Mobile World Congres 2017 zijn beveiliging van langeafstandnetwerken met laag vermogen (LPWA-netwerken) in toegewezen spectrum. Het bedrijf maakt daarbij gebruik van cellulaire modules van Sierra Wireless. Cellulaire netwerken zijn in ontwikkeling om apparaten met weinig energieverbruik aan elkaar te koppelen. De 3GPP-standaarden EC-GSM-IoT, LTE-M en NB-IoT zijn toegesneden op de connectiviteitseisen van het Internet of Things (IoT) en maken gebruik van bestaande netwerkinfrastructuur. OT is nauw betrokken bij de beveiliging van IoT in ontwikkeling en draagt systemen aan die deze transitie ondersteunen.

MEDIA
Elan-Edelman