Vier nieuwe kantoren in 2017 – Signavio blijft uitbreiden

BERLIJN--()--Meer dan duizend klanten over hele wereld begrijpen en plannen hun bedrijfsprocessen beter dankzij Signavio. Voor ondernemingen is het noodzaak te weten hoe ze processen succesvol implementen en consistent reageren op nieuwe uitdagingen. Daarom is het aantal klanten van Signavio in de afgelopen drie jaar verdrievoudigd.

De Duitse provider van cloudbased software, met hoofdkantoor in Berlijn, gaat door met zijn internationalisering. Dit jaar opent Signavio vier extra vestigingen, waarmee het zijn internationale aanwezigheid verder verstevigt.

De vraag naar onze producten is in veel landen in rap tempo gestegen. Voor ons is een nauwe band met onze klanten erg belangrijk, dus een sterke vertegenwoordiging in deze regio’s is een topprioriteit. De nieuwe vestigingen bieden ons de mogelijkheid onze klanten nog beter te ondersteunen dan nu het geval is”, zei dr. Gero Decker, ceo van Signavio.

Signavio
Katharina Clauberg