Voormalig voorzitter Amerikaanse telecomautoriteit Tom Wheeler treedt toe tot directie Actility en steunt revolutionair Web 3.0

Tom Wheeler (Photo: Business Wire)

PARIJS--()--Actility, leider in energiezuinige netwerken met groot bereik, heeft vandaag bekendgemaakt dat Tom Wheeler is toegetreden tot de directie van het bedrijf. Wheeler was onder president Obama voorzitter van de Amerikaanse autoriteit voor telecommunicatie, de Federal Communications Commission (FCC). Hij is een gepassioneerd voorstander van internetsystemen die de productiviteit verhogen. Wheeler ziet de toegevoegde waarde van Web 3.0 vooral terug in sensoren die alle sectoren nuttige informatie verschaffen, waardoor bedrijven in staat zijn hun werkwijze te verbeteren. Commercieel succes is zodoende niet meer afhankelijk van het doelgericht aansturen van content voor consumenten. De aanstelling van Wheeler laat zien dat Actility vastberaden streeft naar een leidersrol in de toekomst van Web 3.0.

Actility
Anne van Gemert