OT en Telenor Group werken samen aan leiderspositie in sim-digitalisering

COLOMBES, France--()--OT (Oberthur Technologies), een toonaangevende aanbieder van ingebouwde beveiligingssoftware, heeft vandaag bekendgemaakt te zijn geselecteerd door Telenor Group voor de lancering van zijn technologie voor abonnementsbeheer. Deze technologie ondersteunt eUICC voor zowel de particuliere markt als voor M2M. Telenor Group is een van de grootste telecombedrijven ter wereld.

De samenwerking is een nieuwe stap in de versnelde digitalisering van de simkaart. Met de selectie van OT-technologie voor abonnementsbeheer bij eUICC volgt Telenor Group zijn transformatieprogramma. Het bedrijf breidt zodoende zijn activiteiten ten behoeve van connectiviteit uit, waardoor het klanten een comfortabele en volledig gedigitaliseerde ervaring aanbiedt.

MEDIA CONTACT
Elan-Edelman