Greg Williams, beleidsmaker bij de NASA voor verkenningsmissies met personen, geeft de keynote op Capability Counts Conference 2017 in Washington DC

PITTSBURGH--()--In een recente enquête van het CMMI Institute geeft 50 procent van de ondervraagde organisaties aan geen standaardprocessen te hanteren waarmee ze hun capaciteiten snel kunnen omzetten in kansen. Meer dan ooit moeten leidinggevenden garanderen dat hun organisaties de verwachtingen van klanten ruimschoots overtreffen. Om boven de markt uit te steken, moeten ze nieuwe benaderingswijzes bedenken. CMMI helpt al 25 jaar duizenden organisaties – waaronder Honeywell, Lockheed Martin, Boeing, Fujitsu, IBM, HP, Microsoft, Oracle, Cisco Systems en Intel – bij de taxatie van hun organisatorische capaciteiten en prestatieverbeteringen.

Profiteer van de expertise en middelen voor de herkenning van onderscheidende capaciteiten die CMMI Institute in huis heeft met een bezoek aan de jaarlijkse Capability Counts Conference. De conferentie heeft van 16 tot 17 mei 2017 plaats in Alexandria (Virginia), dicht bij Washington DC. Op het evenement komen succesverhalen van CMMI aan bod, met een focus op praktisch inzicht in de essentie van capabele, volwassen organisaties en de creatie van een cultuur voor doorlopende verbetering.

CMMI Institute
Chavonne Hoyle, Director of Marketing, 215-353-6524