Sonera selecteert UXP Systems voor digitaal identiteitsbeheer

TORONTO--()--UXP Systems, leider in ondersteunende technologie voor digitaal identiteitsbeheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat Sonera zijn User Lifecycle Management (ULM)-platform heeft geselecteerd voor een nieuw type digitaal identiteits- en gebruikersbeheer voor alle kanalen (van bedrijf naar cliënt, bedrijf naar bedrijf en bedrijf naar organisatie). De uitverkiezing van het ULM-platform maakt deel uit van een lopende bedrijfstransformatie.

Het platform van UXP stelt operators in staat te transformeren, omdat het op alle apparaten autorisatie van gebruikers en identiteitsbeheer mogelijk maakt. Het systeem functioneert als overlay op standaard business support systems en verruimt bestaande paradigma’s met gebruikersgerichte processen die het gemak vergroten en operators meer informatie over individuele gebruikers geven.

UXP Systems Media Contact
Jim MacDonald, +1-416-358-1540