Advantest en W2BI stellen geavanceerde testsystemen tentoon op Mobile World Congress in Barcelona, 27 februari – 2 maart

SAN JOSE, Calif.--()--De toonaangevende aanbieder van testapparatuur voor halfgeleiders Advantest Corporation (TSE:6857) en W2BI stellen hun nieuwste test- en automatiseringsproducten voor draadloze elektronica tentoon op Mobile World Congress (MWC), dat van 27 februari tot 2 maart plaatsvindt in de Fira Gran Via in Barcelona. W2BI, Inc is een bedrijf van Advantest dat klanten helpt met geautomatiseerde testapparatuur, waardoor ze nieuwe en kwalitatief hoogwaardige smart-devices snel op de markt kunnen zetten.

“Onder de vlag van de ervaren MWC-exposant W2BI laten we twee van onze baanbrekende producten zien, die zijn gemaakt om alles binnen de ‘connected’ wereld te meten”, zei Judy Davies, vicepresident internationale marketingcommunicatie van Advantest. “Onze diverse reeks technologieën heeft één gemeenschappelijk doel: klanten helpen kosten te besparen op tests en producten sneller op de markt te zetten.”

Advantest Corporation
Judy Davies 408-456-3717