Ontex kondigt de details aan voor het persbericht over de FY 2016 resultaten en de conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Regulatory News:

Ontex Group NV, een toonaangevende internationale aanbieder van oplossingen voor persoonlijke hygiëne voor baby’s, mannen en vrouwen, zal haar resultaten over het financieel jaar 2016 aankondigen op om 6.00 uur (GMT) / 7.00 uur (CET) aankondigen op woensdag 8 maart 2017. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op woensdag 8 maart 2017 om 8.00 uur (GMT) / 9.00 uur (CET). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 minuten vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

Verenigd Koninkrijk     +44 (0)330 336 9105
Verenigde Staten +1 719 457 2086
België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 74
Duitsland +49 (0)69 2222 13420

Bevestigingscode:

2004695

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk +44 (0) 207 660 0134
Verenigde Staten +1 719 457 0820
België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800

Bevestigingscode:

2004695

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken. De groep stelt meer dan 8.000 personeelsleden tewerk, en is aanwezig in 25 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussels en maakt deel uit van de BEL20® en de STOXX® Europe 600.

Ontex
VRAGEN VAN BELEGGERS