Siteimprove legt lat voor IP-geolocatie hoger met technologie van Digital Element

LONDEN--()--Digital Element, een toonaangevende aanbieder van IP-geolocatietechnologie, heeft vandaag bekendgemaakt dat Siteimproce de technologie voor zeer lokale IP-geolocatie NetAcuity Edge™ heeft geïmplementeerd om zijn doelgroepen beter te analyseren en onder te verdelen. Siteimprove is een toonaangevend bedrijf in de aansturing en optimalisatie van websites.

Siteimprove verzorgt software-as-a-service-abonnementen voor meer dan vijfduizend klanten. Het bedrijf levert hulpmiddelen die websitebeheer, -onderhoud en -optimalisatie gemakkelijker en betaalbaarder maken, wat tot een betere ervaring van websitebezoekers leidt. Deze producten maken een einde aan handmatig zoekwerk naar websitefouten en helpen teams met inzichtelijke analysegegevens aan een sterke contentstrategie.

GingerMay PR
Naomi Whittome