Toshiba breidt portfolio uit met AutoStore en Equitrac van Nuance

TOKYO--()--Toshiba Tec Corporation heeft vandaag bekendgemaakt een wereldwijd strategisch partnership te hebben afgesloten met Nuance. Nuance is een toonaangevende aanbieder van spraak- en afbeeldingstechnologie. De oplossingen van Nuance optimaliseren en automatiseren, in combinatie met de Toshiba’s multifunctionele systemen, documenten workflows en integreren probleemloos in bestaande IT-infrastructuren. Organisaties profiteren van lagere kosten en maken optimaal gebruik van de multifunctionals in hun kantooromgeving.

Met de Nuance producten, AutoStore en Equitrac, bieden wij onze klanten oplossingen om de document- en informatieprocessen op de meest flexibele en efficiënte wijze te beheren. Door deze oplossingen te combineren met de Toshiba e-BRIDGE Next-multifunctionals kunnen wij de werkomgeving bij onze klanten eenvoudiger, efficiënter en aangenamer inrichten.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528