Strategisch management speelt centrale rol in onepoint PROJECTS 16

RAABA/GRAZ, Oostenrijk--()--Onepoint PROJECTS, de toonaangevende aanbieder van gebruiksvriendelijke software voor project- en portfoliomanagement, heeft versie 16 van zijn zakelijke, web-based systeem gepresenteerd. De belangrijke release gaat gepaard met de lancering van de nieuwe Strategic Management Option: een optionele module met functies voor strategische planning en controle. Andere belangrijke eigenschappen zijn nieuwe rapportagetypes, zoals tabellen en samenstellingen, en verbeteringen aan onepoints welbekende tweerichtingsintegratie in JIRA.

De nieuwe Strategic Management Option geeft bestuurders de mogelijkheid hun strategische visie met anderen te delen en naar prioriteitsniveau onder te verdelen in doelstellingen. Gebruikers van het systeem kunnen deze doelstellingen vervolgens implementeren en koppelen aan één of meer projecten. Daar stopt het strategisch management van onepoint niet, want het programma biedt ook een geïntegreerde controlecomponent, compleet met een tabel voor de vooruitgang van geplande projecten en verkeerslichten voor de status.

onepoint PROJECTS GmbH
Gerald Aquila