Zoetis krijgt toestemming van Europese Commissie voor Stronghold® Plus

The European Commission has granted Zoetis Inc. a license for Stronghold® Plus (selamectin/sarolaner), a topical combination of parasiticides that treats ticks, fleas, ear mites, lice and gastrointestinal nematodes and prevents heartworm disease in cats. (Photo: Zoetis)

PARSIPPANY, N.J.--()--Zoetis Inc. (NYSE:ZTS) heeft vandaag bekendgemaakt dat de Europese Commissie het bedrijf toestemming heeft gegeven voor de verkoop van Stronghold ® Plus (selamectin/sarolaner), een combinatie bestrijdingsmiddelen tegen parasieten als teken, oormijten, luizen, rondwormen en hartworm.

Dierenartsen in de hele Europese Unie hebben kunnen daardoor kiezen voor de voordelen van sarolaner – een nieuwe uitvinding in de klasse isoxazolinen – zonder het brede spectrum van beveiliging en gebruiksgemak op te offeren.

Zoetis Inc.
Media: