HexaTech en OSRAM kondigen strategische samenwerking aan

MORRISVILLE, N.C.--()--HexaTech Inc. heeft vandaag twee strategische overeenkomsten met OSRAM Opto Semiconductors GmbH aangekondigd. De akkoorden hebben betrekking op de langetermijnlevering van aluminiumnitridesubstraat door HexaTech, directe steun voor het substraatontwikkelingsprogramma van HexaTech en licenties voor bepaald intellectueel eigendom van HexaTech.

Het in Regensburg gevestigde HexaTech, wereldwijd toonaangevend in aluminiumnitridesubstraat met enkele kristal, heeft unieke en waardevolle kennis over krachtige optisch-elektronische RF-toepassingen met zijn gepatenteerde materialen. Daarmee levert het bedrijf een belangrijke bijdrage aan het aantrekken van de markt voor onderliggende substraattechnologie.

HexaTech, Inc.
Greg Mills, 919-415-1495