DXC Technology aangekondigd als nieuwe naam van fusiebedrijf CSC en HPE Enterprise Services

TYSONS, Va.--()--DXC Technology wordt de nieuwe naam van het bedrijf dat ontstaat na de voorgestelde fusie van CSC (NYSE: CSC) met het onderdeel Enterprise Services van Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE). Dat is vandaag bekendgemaakt. De definitieve, mondiale lancering van het merk vindt wereldwijd plaats als het nieuwe bedrijf zijn debuut maakt. Naar verwachting gebeurt dot op 3 april 2017.

De strategische bundeling twee complementaire bedrijven creëert een wereldwijd toonaangevend bedrijf in eind-tot-eindservices voor IT. De nieuwe onderneming behaalt naar verwachting een jaaromzet van 26 miljard dollar en heeft bijna zesduizend cliënten in zeventig landen. DXC Technology – dat nog in afwachting is van definitieve goedkeuring – wil een notering aan de New York Stock Exchange met het tickersymbool DXC.

CSC
Rich Adamonis, 1-862-228-3481
Global Media Relations
radamonis@csc.com