AMCS rapporteert recordjaar en breidt bestuur uit voor verdere groei

LIMERICK, Ierland--()--AMCS Group, 's werelds grootste leverancier van geïntegreerde software- en voertuigtechnologie voor de afval-, recycling en hergebruikindustrie, heeft vandaag bekendgemaakt een nieuw verkooprecord te hebben gevestigd in 2016. Deze groei heeft ook geleid tot de uitbreiding van het Management Team van AMCS. Vier ervaren leiders versterken het bedrijf, dat momenteel flink uitbreidt om aan de vraag te voldoen.

De hoogtepunten van 2016 zijn:

• Een groei van doorlopende inkomsten op jaarbasis van 43 procent ten opzichte van 2015
  • De mijlpaal van 1.500 klanten wereldwijd is gepasseerd
  • Klantbehoud van 98 procent
  • Twee overnames zijn afgerond, waarmee AMCS een krachtig afzetgebied en kenniscentrum heeft in Europa en Australi├ź
  • Uitbreiding van het personeel (+75 werknemers)
  • Internationale afzetmarkt, met inkomsten uit 22 landen
  • De uitbreiding van het uitvoerend bestuur (Michael Winton als directeur voor Noord-Amerika, Conor Curley als CFO, Leonard Dolan leidt de integratie van de overgenomen bedrijven en zorgt voor internationale uniformiteit van processen en Mark Abbas wordt als CMO verantwoordelijk voor de internationale productmarketing, marketing en zakelijke communicatie.

Sirius Communications
Austen Lees
office: + 44 (0)1923 608 360
mobile: + 44 (0)7773 813 210
email: austen@siriuscomms.co.uk

Release Summary

AMCS Group, the world’s largest supplier of integrated software and vehicle technology for the waste and recycling industry, has today announced record sales and expansion of its Executive Team.

Sirius Communications
Austen Lees