SailPoint en Microsoft werken samen aan gebruikersbeheer voor klanten Microsoft Azure Active Directory

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, leider in gebruikersbeheer, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met Microsoft om de waarde van Microsoft Azure Active Directory te vergroten. SailPoint breidt de unieke programma’s voor gebruikersbeheer en identiteitsbescherming van Azure Active Directory uit met nieuwe functies, zoals certificering voor toegang, toegangsverzoeken, functiesplitsing, functiemanagement en auditrapportage. De gecombineerde programma’s komen tegemoet aan de behoeften die organisaties hebben op vlak van regelgeving, beveiliging en gebruikersbeheer in veeleisende sectoren, zoals de medische branche en financiële dienstverlening.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411