General Cable rapporteert vierdekwartaalcijfers 2016

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag zijn vierdekwartaalcijfers gerapporteerd. In het kwartaal dat afliep op 31 december 2016 was het gerapporteerde verwaterde verlies per aandeel 2,10 dollar. Het gerapporteerde operationele verlies was 97 miljoen dollar. Het bedrijf behaalde een gecorrigeerde winst per aandeel van 0,05 dollar en een gecorrigeerde operationele winst van 27 miljoen dollar. Op pagina 3 van dit persbericht staat hoe gerapporteerde en gecorrigeerde cijfers zich tot elkaar verhouden.

President en ceo Michael T. McDonnell zei: “In 2016 hebben we flink vooruitgang geboekt bij de uitvoering van onze strategische routekaart voor een transformatie van het bedrijf in een beter gefocust, efficiënter en innovatiever bedrijf, waaronder een versterking van het internationale bestuur van General Cable. We zijn in het bijzonder blij met onze prestaties in Noord-Amerika, waar in het eerste jaar van ons driejarige plan onze primaire focus lag.”

General Cable Corporation
Gavin Bell, 859-572-8684