Inzendingen eerste CES Asia 2017 Innovation Awards welkom

ARLINGTON, Va.--()--The Consumer Technology Association (CTA) TM doet een oproep voor inzendingen voor de allereerste CES Asia 2017 Innovation Awards. Dit nieuwe onderdeel van CES Asia eert creatief ontwerp en technisch vernuft in negentien innovatieve productcategorieën, waaronder drones, medische tech, smart home en meer. Inzendingen zijn tot 22 maart 2017 welkom. CES Asia 2017 is een productie van eigenaar CTA, dat het evenement samen met co-producent Shanghai Intex Exhibition Co. Ltd organiseert. De show vindt van 7 tot 9 juni plaats in Shanghai.

“Dankzij de CES Asia Innovation Awards maken deelnemers kans op erkenning voor uitmuntend productontwerp voor de Aziatische markt”, zei Karen Chupka, senior vicepresident van CES en zakelijk strateeg van CTA. “CES Asia is de plek waar baanbrekende technologie debuteert. We kijken ernaar uit de Innovation Awards te houden op de derde editie van dit evenement.”

Consumer Technology Association (CTA)
Allison Fried, 703-907-7603
afried@CTA.tech
www.CESAsia.com