Ingersoll Rand wil Thermocold Costruzioni S.r.l. kopen

SWORDS, Ierland--()--Ingersoll-Rand plc (NYSE:IR), wereldleider in comfortabele, duurzame en energiezuinige ruimtes, heeft vandaag bekendgemaakt Thermocold Costruzioni S.r.l. te willen kopen. Thermocold Costruzioni is een niet-beursgenoteerd bedrijf dat verwarmings-, ventilatie- en airconditioningsystemen (HVAC) maakt voor woningen, commerciële panden en industriële gebouwen.

“Trane en Thermocold innoveren al enkele jaren samen nieuwe producten en bedienen ook gezamenlijk hun klanten”, zei Dave Regnery, topman van de afdeling Commercial HVAC voor Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Afrika. “Deze bekendmaking is de volgende stap voor een versterkt portfolio, waarmee we willen profiteren van de kansen in Europa en de distributie van Thermocold-technologie uit te breiden naar andere delen van de wereld, waar de vraag in rap tempo groeit.”

Ingersoll-Rand
Media: