Steve Wozniak, medeoprichter van Apple, vertelt op Startup World Cup nooit eerder vertelde verhalen over Apple

SAN JOSE, Calif.--()--Steve Wozniak, medeoprichter van Apple en een grootheid in Silicon Valley, geeft een toespraak bij de Startup World Cup Grand Finale, die op 24 maart 2017 losbarst in het Marriot Marquis in San Francisco. De Startup World Cup is een internationale conferentie en wedstrijd van Fenox Venture Capital. Deze investeerder wil met het evenement bruggen slaan tussen verschillende ecosystemen waarin start-ups ontstaan.

Steve Wozniak – of ‘Woz’ – deelt de inzichten die hij in zijn tijd bij Apple kreeg en vertelt nog nooit eerder vertelde verhalen over het bedrijf. Woz richtte in 1976 samen met Steve Jobs Apple op. Bij dit bedrijf ontwikkelde hij de Apple I en werkte hij samen met anderen aan de Apple II. Hij is nog altijd een icoon voor Silicon Valley en wordt gezien als pionier in de revolutionaire ontwikkeling van persoonlijke computers.

Startup World Cup
Chris Abshire