Rimini Street kondigt voorlopige vierdekwartaal- en jaarcijfers 2016 aan

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag zijn voorlopige cijfers van het vierde kwartaal en het volledig boekjaar 2016 – beide eindigend op 31 december 2016 – bekendgemaakt.

Records en 44 opeenvolgende groeikwartalen

Het bedrijf beleefde in het vierde kwartaal van 2016 zijn 44e opeenvolgende groeikwartaal. In het vierde kwartaal en boekjaar 2016 vestigde het bedrijf nieuwe records in de omzet, de naar jaarbasis verrekende omzet uit abonnementen en uitgestelde baten.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1-925-523-8414