Phaneesh Murthy treedt toe tot raad van bestuur Cigniti Technologies als niet-uitvoerend bestuurder

HYDERABAD, India--()--De internationale veteraan in de IT-branche Phaneesh Murthy, onder wiens leiding bedrijven als Infosys en iGate grote groei doormaakten, is benoemd tot lid van de raad van bestuur van Cigniti Technologies. Hij wordt niet-uitvoerend bestuurder.

Phaneesh heeft 25 jaar ervaring in het organiseren en leiden van grote outsourcingsovereenkomsten voor bedrijven uit de Fortune 500. Phaneesh was voorheen ceo en president van iGate Corporation en internationaal directeur sales en marketing, hoofd communicatie en bestuurder van de Product Solutions Group bij Infosys Ltd. Hij heeft ook verscheidene bedrijven van advies voorzien. Phaneesh staat bij veel mensen bekend als een pionier die organisaties laat groeien en aan een leiderspositie helpt.

Cigniti Technologies
Lucy Dass, +91-9618782706