Mobidiag gaat Amplidiag® aanbieden in Zuid-Afrika

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd, een Fins bedrijf in moleculaire diagnostiek, heeft vandaag bekendgemaakt dat het zijn productlijn Amplidiag® in Zuid-Afrika aanbiedt via een distributieovereenkomst met Wallac Oy, een dochteronderneming van PerkinElmer® Inc. Amplidiag® bestaat uit diagnostische tests ‘in vitro’ en compatibele systemen voor de signalering van infecties aan het maagdarmstelsel.

“Dankzij een groot distributienetwerk is onze productlijn Amplidiag nu verkrijgbaar in de meeste Europese landen. We streven ernaar ons bereik wereldwijd uit te breiden naar nieuwe markten, te beginnen in Afrika. Om onszelf te ontwikkelen in deze specifieke markt, zochten we naar een distributeur met erkende expertise en leiderschap op vlak van diagnostiek. We zijn daarom erg blij dat PerkinElmer instemde en ons bijstaat in ons streven”, zei Tuomas Tenkanen, ceo van Mobidiag.

Mobidiag Ltd
Tuomas Tenkanen, +358 505534980