GA Telesis Engine Services krijgt certificaat van CAAC voor onderhoudswerk aan CFM56-5B/7B- en CF6-80C2B-motoren voor Chinese luchtvaartmaatschappijen

HELSINKI--()--GA Telesis Engine Services (“GATES”) heeft een certificaat gekregen van de Chinese Burgerluchtvaartautoriteit (CAAC). De goedkeuring van de CAAC verschaft GATES toegang tot een grote markt voor onderhoudswerk aan CFM56-5B/7B- en CF6-80C2B-motoren. Dit stelt het bedrijf in staat in China een klantenkring op te bouwen en uit te breiden. GATES is eerder goedgekeurd door het Europees Agentschap voor de veiligheid van de luchtvaart, de Federal Aviation Administration (FAA), de Transport Canada Civil Aviation (TCAA) en de Autoriteit voor Burgerluchtvaart van Saudi-Arabië.

GA Telesis, LLC
Cathy Moabery, 954-676-3111