Controlling Interest voor Elliot in Aeolus

HAMILTON, Bermuda--()--Aeolus Capital Management Ltd. (“Aeolus”) heeft vandaag bekendgemaakt dat de eerder voorgenomen transactie tussen Aeolus en Elliott Management Corporation (“Elliot’’) is afgerond. Elliott heeft voor twee van zijn entiteiten, Elliott Associates, L.P. en Elliott Internationl, L.P. controlling interest gekregen over Aeolus en alle aanverwante entiteiten.

Elliot heeft het controlling interest van Peter Appel in handen gekregen. De heer Appel is de oprichter van Aeolus en Allied World Assurance Company (“Allied World’’) en hij is als investeerder aan Aeolus verbonden sinds december 2012. De heer Appel heeft een significant aandeel aan minority interest in Aeolus behouden en zal aanblijven als niet-bestuurlijk voorzitter.

Aeolus Capital Management Ltd:
Trevor Jones, 441-405-4805
tjones@aeolus.com
Elliott Management Corporation:
Stephen Spruiell, 212-478-2017
sspruiell@elliottmgmt.com

Aeolus Capital Management Ltd:
Trevor Jones, 441-405-4805
tjones@aeolus.com