Whoa! CES 2017 opent met innovaties voor next-generation

LAS VEGAS--()--CES ® 2017 heeft vandaag de deuren geopend. Deze vijftigste jaargang is een jubileum en is groter dan ooit met een beursvloer van ruim 240.000 vierkante meter. Meer dan 3800 bedrijven zullen deze week hun innovaties lanceren op de CES, met inbegrip van een ongekend aantal start-ups in Eureka Park.

De technologiebeurs is een productie van de Consumer Technology Association (CTA) en duurt tot en met zondag 8 januari in Las Vegas, Nevada.

‘’Wat een ongelooflijke manier om de vijftigste verjaardag van de CES te vieren, met de grootste beursvloer in onze geschiedenis met daarop innovaties die een revolutie zullen zijn voor volgende generaties op de wereld’’, zegt Gary Shapiro, president en CEO van de CTA.

Consumer Technology Association
Allison Fried, 703-907-7603