Boly Inc. presenteert BolySolar Enhancer en Doubler Technology

Structure of BolySolar Enhancer and BolySolar Doubler (Photo: Business Wire)

SANTA CLARA, Calif. & SHENZHEN, China--()--Boly Inc., een wereldwijd high-tech bedrijf dat gevestigd is in Silicon Valley, kondigt met blijdschap de nieuwste gepatenteerde technologie voor hernieuwbare energie aan op de komende Consumer Electronics Show 2017 (CES 2017) in Las Vegas.

BolySolar is een ontvouwbare set zonne-energiesystemen en een revolutie voor de energiesector. Op CES 2017 zal Boly Inc. zijn vierde en vijfde product presenteren. Dat zijn de BolySolar Enchancer en de BolySolar Doubler.

De gepatenteerde uitvindingen maken gebruik van spiegels of reflecterende Fresnel-lenstechnologie om licht te concentreren in het midden van het zonnepaneel, waaraan de spiegels aan weerszijden zijn gemonteerd. Beide systemen zijn zo zo geconstrueerd dat ze de huidige solartechnologie verbeteren (zie tekening).

CES 2017 vindt plaats van 5 tot en met 8 januari.

Boly, Inc.
Daniel Guo, +86-755-2685 4933