Total Safety Europe maakt met BAT aanbod hi-techapparatuur voor ademlucht toegankelijker

DILSEN-STOKKEM--()--Total Safety Europe garandeert dat de beste technologieën toegankelijk zijn voor alle huurbehoeften van klanten. Met zijn nieuwste toevoeging, BAT (breathing air trailer), komt het bedrijf tegemoet aan de vraag naar ademluchtsystemen. BAT heeft een modulair ontwerp dat handig te manoeuvreren is, weinig weegt, gemakkelijk mee te nemen is en uiterst flexibel is bij gebruik op de korte termijn door kleine groepen.

“Wat onze cliënten fijn vinden aan BAT is het ontwerp, dat is opgezet als een aanhanger. Hierdoor is het mogelijk de BAT zelf op te halen en te gebruiken op locatie”, zei Dusan Rakic, regiomanager van Total Safety Nederland. “Onze cliënten stellen het ook op prijs dat BAT minder complex is in het gebruik dan compressors en dat de luchtcapaciteit voldoende is voor de meeste korte klussen.”

Total Safety
Cindy Lenssen, +32 (0)89 300 903