Mediekompaniet Adapt neemt Unified Ad Server in gebruik en breidt zijn gebruik uit van PubMatics platform SEVEN

STOCKHOLM--()--Mediekompaniet Adapt werkt sinds mei 2015 met PubMatic. Aanvankelijk gebruikte het bedrijf SSP-technologie voor zijn Real-Time Bidding-strategie. De samenrwerking is in de afgelopen achttien maanden uitgebreid naar de volledige programmatische strategie van Mediekompaniet Adapt, inclusief programmatische directe en extensieve verzilvering van private marktplaatsen (PMP). De toevoeging van de ad-server stelt Mediekompaniet Adapt in staat een holistische aanpak van advertentiebeleid in te voeren voor verschillende typen advertentieruimte.

“De integratie van PubMatics Unified Ad Server is een natuurlijke stap voor een robuust samenwerkingsverband als het onze”, zei Anna Ireby van Mediekompaniet Adapt. “PubMatic heeft een grote rol gespeeld bij het verwezenlijken van onze doelstelling op gebied van programmatische verzilvering. Hun bereidheid oplossingen te ontwikkelen die aan onze zakelijke behoeften voldoen, heeft ons de mogelijkheid gegeven onze programmatische strategie versneld uit te voeren. Momenteel lopen we voor op schema voor onze succesmijlpalen.”

PubMatic
Emma Newman, 44 7903 317414