AGCO gaat ontwikkelingssamenwerking aan met Aglytix en Farmobile

DULUTH, Ga.--()--AGCO Corporation (NYSE:AGCO), wereldleider in systemen voor landbouwmachines, kondigt aan samen te werken met de agro-technologische bedrijven Aglytix en Farmobile. Samen verlenen ze optimalisatiediensten voor klanten van AGCO. De samenwerking stelt telers in staat afval te verminderen, de oogst te vergroten en winstgevender te worden met behulp van praktische inzichten in hun materieel, velden en boerderijen. De nieuwe diensten worden volgend jaar aanvankelijk gelanceerd door een select aantal dealers in Noord- en Zuid-Amerika. Ze vormen een aanvulling op het materieel en de operationele diensten die al beschikbaar zijn via Fuse ® Connected Services van AGCO.

De lancering biedt landbouwers analyse-innstrumenten en inzichten waarmee ze operationele beslissingen kunnen visualiseren, valideren, vereenvoudigen en verbeteren. De samenwerking faciliteert verdergaande connectiviteit voor AGCO- en niet-AGCO-materieel, gestroomlijnd gegevensbeheer en andere winstgevende kansen.

AGCO Corporation
Abby Burton, 770-813-6167