SCREEN Semiconductor Solutions en Leti breiden samenwerking uit naar ontlaten met laser

KYOTO, Japan & GRENOBLE, Frankrijk--()--SCREEN Semiconductor Solutions Co., Ltd. (SCREEN) en Leti, een instituut van CEA Tech, hebben vandaag bekendgemaakt dat ze nog inniger gaan samenwerken. Op het terrein van Leti wordt LT-3100, een systeem voor ontlaten met UV-laser, geïnstalleerd. Het Franse dochterbedrijf van SCREEN, Laser Systems and Solutions of Europe (LASSE), heeft dit systeem geleverd.

“De introductie van SCREENs UV-lasertool voor ontlaten in Leti’s toonaangevende, pre-industriële infrastructuur ontsluit nieuwe kansen op innovatie van bestaande en nog te ontwikkelen technologie”, zei ceo van Leti Marie Semeria. “Met de ontwikkeling van SOI, CoolCube TM en nanowiretechnologie staan we voor grotere uitdagingen bij de ontwikkeling van nieuwe materiaaleigenschappen en ultradunne modificatie met minimale thermale impact. Het gebruik van de LT-3100 stelt ons in staat technologische doorbraken te bereiken, die uiteindelijk leiden tot praktische demonstraties voor de industrie.”

Press contacts
Leti

Mahoney & Lyle
Sarah-Lyle Dampoux, +33 6 74 93 23 47
sldampoux@mahoneylyle.com
SCREEN
SCREEN Semiconductor Solutions Co., Ltd.
Yuichi Sugiyama, +81-75-417-2527
speinfo@screen.co.jp

Press contacts
Leti

Mahoney & Lyle
Sarah-Lyle Dampoux, +33 6 74 93 23 47
sldampoux@mahoneylyle.com
SCREEN
SCREEN Semiconductor Solutions Co., Ltd.
Yuichi Sugiyama, +81-75-417-2527
speinfo@screen.co.jp