TRIGO Experts for Quality Business Unit

PARIJS--()--TRIGO Group, internationaal dienstverlener op het gebied van kwaliteitsoplossingen, met het hoofdkantoor in Parijs, introduceert een nieuwe business unit: TRIGO Experts for Quality (TREQ). Die voorziet in het verlenen van hoogstaande kwaliteitsdiensten voor zijn klanten.

Door de mondialisering van bevoorradingsketens, de voortdurende toename van de complexiteit van producten en de immer durende zoektocht naar kostenefficënte oplossingen, zijn bedrijven wereldwijd op zoek naar innovatieve en betrouwbare kwaliteitsoplossingen om hen te helpen bij het oplossen van pijnpunten voor de kwaliteit in een complexe en veeleisende context.

De TREQ Business Unit levert Quality Expert Consulting, Resident Engineering en Metrology Services, geleverd door experts en consultants die deel uitmaken van TRIGO’s unieke wereldwijde netwerk van kwaliteitsprofessionals in meer dan twintig landen in Europa, Amerika en Azië, met een focus op de auto-industrie, de luchtvaart en zwaar transport.

TRIGO Group
Mercédesz TRUM, +36 30 485 83 53