Patient Safety Movement Foundation benoemt Dr. Jannicke Mellin-Olsen tot bestuurslid

IRVINE, Calif.--()--De Patient Safety Movement Foundation (PSMF) heeft de voorvechtster van patiëntveiligheid Jannicke Mellin-Olsen benoemd tot bestuurslid. Naast haar voltijds baan in een kliniek in Bærum Hospital in Oslo werkt ze ook als secretaris van de European Society of Anesthesiology. Bovendien is ze voorzitster in spe van de World Federation of Societies of Anaesthesiologists.

“We zijn erg blij met dr. Mellin-Olsen in ons bestuur”, zei Joe Kiani, oprichter en voorzitter van de Patient Safety Movement Foundation. “Dokter Mellin-Olsen is in internationaal opzicht uiterst actief in het stimuleren van veilige werkwijzen voor anesthesie. Ze wijdt haar leven aan het vermijden van beschadiging of overlijdensgevallen van patiënten. Met de hulp van gerespecteerde en toegewijde leiders als zij hopen we op een dag alle vermijdbare overlijdensgevallen onder patiënten uit te bannen, op ieder continent.”

Patient Safety Movement Foundation
Irene Paigah, 858-859-7001